Skap vekst med lojalitetsprogram

Loyalls lojalitetsprogram gir din bedrift full innsikt i gjestene eller kundene dine, og øker besøk, handel og speiselt i direkte kanaler.

Automatisk medlemsrekruttering

Enkel administrasjon

Økt lojalitet og gjenbesøk

Finn ut hvordan din bedrift kan ta nytte av å skape sterkere lojalitet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Fra Loyall til Loyco: Markerer navneendring med oppkjøp av teknologiselskap

Det norske SaaS-selskapet Loyall kjøper det norske teknologiselskapet Skylabs, som tilbyr komplementære tjenester til horeca-bransjen, og bytter samtidig navn til Loyco.

🟠 Nyhet
Wednesday, April 17, 2024

For litt over åtte år siden ble Loyall etablert for å bygge lojalitet gjennom kundeinnsikt og -data. Etter solid vekst og europeisk ekspansjon bytter selskapet nå navn til Loyco, med mål om å bli en one-stop-shop for lojalitetsbygging i horeca og retail-bransjen.

Vår reise fra Loyall til nå Loyco, markerer et betydelig skritt i vår utvikling. Med denne rebrandingen, tar vi et stort sprang inn i den internasjonale arenaen ved å utvide vår tilstedeværelse til ytterligere tre land og har utført et nytt komplementært oppkjøp av et teknologiselskap. Loyco er videre stolt over å være tilgjengelig i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia, Tyskland og Kypros. Introduksjonen av Loyco representerer ikke bare en ny identitet, men også vår voksende ambisjon om å posisjonere oss som en europeisk ledende aktør innen lojalitetsbygging.

I The Loyalty Company er vi dedikert til å gjøre personlig oppfølging og relevante fordeler tilgjengelige for alle. Vi holder oss konstant oppdatert på det nyeste innen lojalitet og teknologi, for å gjøre opplevelsen mer personlig for kunden og mer automatisert for deg som bedriftseier.

Loyco erverver 100% av aksjene i teknologiselskapet Skylabs.

Skylabs er et norsk teknologiselskap basert i Trondheim. Siden 2009 har de spesialisert seg på løsninger innen datainnsamling og gjestenett, der kjente bedrifter som Steen & Strøm, Adresseavisa og Dromedar Kaffebar er på kundelisten. Loyco kjøper nå opp selskapet i sin helhet. Oppkjøpet tillater Loyco å utvide sitt tilbud ved å inkludere Skylabs' løsninger som en valgfri tilleggsfunksjon i sin lojalitetsplattform, samtidig som begge selskapenes produkter fortsatt vil være tilgjengelige individuelt. Integreringen av Skylabs med Loyco’s eksisterende tjenester forsterker mulighetene for datainnsamling og kundeengasjement.

- Med kjøpet av Skylabs tar vi et viktig skritt for å utvide våre tjenester, sier Christian Erichsen, CEO i Loyco. Dette samarbeidet gir oss muligheten til å forbedre vår lojalitetsplattform med ytterligere funksjonalitet, og styrker vår posisjon i markedet ved å tilby en mer omfattende løsning til våre kunder.

- Vi er glade for å bli en del av Loyco og ser frem til de mulighetene dette partnerskapet bringer, uttaler Thomas Jelle, styreleder i Skylabs. Skylabs teknologi som en tilleggsfunksjon i Loyco's lojalitetsplattform representerer en verdifull utvidelse for begge parter. Vi er entusiastiske over å støtte Loycos mål om å forbedre kundeopplevelser.

Samarbeid i Fokus

- Navneendringen til Loyco markerer en styrking av vårt fokus på samarbeid, et fundamentalt prinsipp som har ligget til grunn for vår virksomhet siden begynnelsen, uttaler Martin Kongsvik, CCO i Loyall. Vi er overbevist om at eksepsjonelle kundeopplevelser kun kan realiseres gjennom nært samarbeid med våre partnere og kunder. Loyco representerer denne ånden av samarbeid og understreker vårt engasjement for å arbeide hånd i hånd mot vårt felles mål: å tilby overlegne kundeopplevelser.

Vår optimaliserte identitet

Med Loyco viderefører vi essensen av vår tidligere visuelle identitet, samtidig som vi introduserer subtile fornyelser som speiler vår vekst og visjon for fremtiden. Vår oppdaterte logo er en naturlig evolusjon fra den forrige, og vår eksisterende fargepalett er omhyggelig tilpasset for fortsatt å reflektere våre grunnleggende verdier. Loycos logo, som går fra blått til grønt, symboliserer hvordan selskapets kjerneverdier – tillit, etikk og lojalitet – bidrar til økt ROI.

Fremtiden som Loyco

Vi fortsetter å levere de samme kjente tjenestene, med en fornyet forpliktelse til å være din lojalitetscopilot i en stadig mer sammenkoblet verden. Som Loyco ser vi frem til å navigere i fremtiden sammen med dere, våre kunder og partnere, mens vi utvider vårt fotavtrykk på den internasjonale arenaen.

Loycos logo, som går fra blått til grønt, symboliserer hvordan selskapets kjerneverdier – tillit, etikk og lojalitet – bidrar til økt ROI.

Pressekontakt

Pressekontakt: Martin Kongsvik, CCO Loyco, martin@loyco.no