Skap vekst med lojalitetsprogram

Loyalls lojalitetsprogram gir din bedrift full innsikt i gjestene eller kundene dine, og øker besøk, handel og speiselt i direkte kanaler.

Automatisk medlemsrekruttering

Enkel administrasjon

Økt lojalitet og gjenbesøk

Finn ut hvordan din bedrift kan ta nytte av å skape sterkere lojalitet.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

BookVisit

BookVisit er en av våre integrasjoner, og er et effektivt verktøy for direktebookinger til hoteller. Integrasjonen muliggjør lojalitetsbygging, øker direktebookinger og kan redusere kostnader forbundet med tredjepartsbookinger.

🟡 Integration
May 8, 2023

Hva er BookVisit?

BookVisit er en bookingløsning som kan integreres direkte på hotellets nettside, og gir muligheter for direktebooking og mersalg. Med BookVisit har du full kontroll over prissetting i alle kanaler, og en oversikt over hvor du genererer mest inntekt. Denne oversikten gir deg mulighet til å ta informerte beslutninger om prising, og optimalisere inntektene for hotellet.

Integrasjon med Loyco

Loyco integrasjonen gir gjestene muligheten til å melde seg inn i lojalitetsprogrammet under booking prosessen og dra nytte av unike medlemsfordeler. I tillegg blir det enklere for eksisterende medlemmer å fullføre bookinger, ved at personlig informasjon er forhåndsutfylt. For nye medlemmer blir en konto automatisk opprettet etter deres aktive samtykke, slik at onboarding blir enkel og man får optimal datakvalitet. Dette gjør at gjestene raskt kan nyte godt av lojalitetsprogrammets fordeler.

Integrasjonen gir gjestene en rekke fordeler, inkludert muligheten til å opptjene og innløse fordeler allerede fra første booking. Dette gjør det enkelt å bygge lojalitet og belønne gjentatte besøk. Kundeprofilene som genereres lar deg også sende ut automatisk tilpasset kommunikasjon og personlige tilbud til både nåværende og tidligere gjester. Dette gir gjestene en sømløs og enkel booking opplevelse, og gjør det mulig for deg å fokusere på å skape en unik og tilpasset gjesteopplevelse.

Loycos løsninger

Lojalitetsprogram fra Loyco bidrar til å øke kundelojaliteten ved å fremme og belønne lojale kunder. Som et resultat kan du øke hotellets omsetning, da lojale kunder besøker oftere og omsetter mer per besøk.  

Medlemmer kan segmenteres, slik at kommunikasjonen blir mest mulig relevant. Medlemsfordeler som bonus, gavekort, bekvemmelighets fordeler og tilbud kan skaleres etter medlemsnivå, slik at de mest lojale gjestene belønnes spesielt godt. Med våre lojalitetsprogram kan du også gi medlemmer gavekort på bursdager, noe som kan bidra til en jevn strøm av inntekter gjennom året, og økt kundelojalitet. Opptjening av bonuspoeng er tilknyttet gjestens booking slik at bonusopptjeningen skjer automatisk, noe som forenkler lojalitetsbyggingen. Vi gir også muligheten til å bruke sesongbaserte kampanjer, som kan hjelpe hoteller å stimulere aktivitet i rolige perioder.

Bygg lojalitet med innsikt

En forutsetning for å kunne kommunisere tilpasset informasjon og personlige tilbud er innsikt om dine gjester. Ved å ha innsikt i dine gjesters preferanser kan du skape den tilpassede kommunikasjonen som bygger lojalitet.

Våre systemer lar deg digitalisere gjestereisen for hotellet slik at gjester mottar målrettede e-poster gjennom gjestereisen. Gjesten kan da holdes oppdatert med relevant informasjon under hele oppholdet, samtidig som de også kan inviteres tilbake ved et senere tidspunkt.  

Med en lojal gjestebase kan du øke dine resultater ved å motta flere direktebookinger og høyere besøksfrekvens og snittkjøp for dine gjester. I tillegg vil dine gjester kunne få en bedre opplevelse, da de får god og personlig service knyttet til deres individuelle behov.  

Interessert i å øke gjestelojalitet? Kontakt oss i dag.